2011. december 23., péntek

Új független Nokia E 71 kis hibával eladó! - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Teljesen új Nokia E 71 kártyafüggetlen mobiltelefon eladó.
A telefon új , magyar nyelvű, de hozzátartozó töltő, doboz, stb nincs hozzá!
Töltő nélkül vásároltam, próbaként telefonáltam vele egyet ami tökéletesen sikerült, fényképeztem egyet az is tökéletes. Otthon próbáltam tölteni de kis idő múlva kiírja "a töltőnél érintkezési hiba" és nem tölt tovább!
A haverom töltőjével ugyanez! Én nem kínlódom vele, vki vagy megcsináltatja, vagy másik lestrapált telefonba tölti az akksiját! Egyébként minden tökéletesen működik rajta, még fóliás, új! Kipróbálható, senkit sem akarok átvágni!
Ha nem személyes az átvétel akkor a postaköltséget állom, így is úgy is 11. 000 Ft a teló!!!
Ennek tudatában vásárolj!!!!
 


Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-23 14:45
. Új független Nokia E 71 kis hibával eladó! - Jelenlegi ára: 11 000 Ft