2011. augusztus 19., péntek

IKEA PAX gardrób eladó! Ház + 2 ajtó PAX Vinstra!

IKEA PAX gardrób eladó! Ház + 2 ajtó PAX Vinstra!:
Hello!

Sajnos, az én Pax gardrób a saját igényeit már túl kicsi, ezért, hogy a repülés! Van egy sötétbarna test és két elefántcsont vagy krémszínű Vinstra-ajtó! Ide tartozik továbbá 2 polc és egy ruhát bot áll rendelkezésre!

A test jó állapotban van, csak alul a bal oldali van egy kis szakadás. Ha az ajtók zárva vannak, az nem látható, egyébként nem zavaró ez!

A polcok egy kis időt a zsíros, kép 2 azt mutatja, hogy valóban csak minimális!

Az ajtók vannak nagyon jó állapotban! Mivel én vagyok nagyon magas, láttam nem kell, hogy csatolja kezeli, így az ajtók még teljesen érintetlen! A fogantyúk, melyek már itt, ha megvenném, az I. (kép 4)! Az ajtók ragyog nachwievor nagyon örülök, hogy nincs nyoma a felső szélét, és tartsa el a védőfóliát, még több!

A szekrény összeszerelt értékesítik, ha a csökkentés szükséges, kérjük, hozza magával szerszámokat! Természetesen én is szívesen viszont, hogy - Én még mindig a használati utasítást! Azt javaslom, de lehet összeszerelni, hogy a test, mint a hátsó fal szögezték mint minden Pax szekrénysor!

Csak felkapott szerdán, 17:08, 17-20 óra lehetséges, mert nem akarom minden egyes bútordarab, hogy repülnek ki a standján kell einzelnd ügetés a régi lakásban;.)

Méretek:
Szélesség: 99,8 cm
Mélység: 59.7 cm
Magasság: 236,4 cm



Üdvözlettel,

Daniel
Ár: 129 EUR VB